Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Incorporen uns pictogrames amb la llegenda "ATURA, MIRA, COTXE ATURAT, CREUA"
Facilitar la mobilitat dels infants amb trastorn de l’espectre autista és l’objectiu d’uns pictogrames que l’Ajuntament d’Alcúdia ha començat a pintar als passos de vianants del municipi. Els primers els han situat a prop de les escoles, però la intenció és incorporar aquesta eina a tots els passos de vianants del poble.
Els pictogrames que es pinten són de color blau, perquè és el color que més identifiquen les persones amb trastorn de l’espectre autista. Cada pas de vianant incorpora 4 pictogrames a cada extrem damunt la banda blanca més propera a la vorera amb la llegenda “ATURA, MIRA, COTXE ATURAT, CREUA“. A part de les persones amb trastorn de l’espectre autista, la nova senyalització també esdevé un element de seguretat per tota la població.
El projecte dels passos de vianants s’ha fet amb col·laboració de l’associació Tea Vial i la intenció és que incorporin el pictogrames tots els passos de vianants del municipi a mesura que aquests siguin repintats.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç