Tanquen el passeig de Sagrera de Palma i el parc de Bellver per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns

Les cases continuaran tenint usos infantils i juvenils i els terrenys s'afegiran a la finca pública del puig de Sant Martí
Alcúdia comprarà les cases del Poble Nou, conegudes també com a Gatamoix. La finca va ser una de les nou colònies agrícoles fundades a Mallorca per repoblar zones rurals que es creaven a Espanya a finals del segle XIX.
Ubicada a la falda del puig de Sant Martí, la colònia ha desaparegut quasi completament. De la vintena de cases que la conformaven, ara només en queda una, que en els darrers anys ha estat gestionada per la Fundació Maria Ferret per fer-hi colònies d’estiu.
El ple municipal d’Alcúdia ha autoritzat la compra de la finca per 850.000 euros als actuals propietaris, les Escoles Pies, culminant d’aquesta manera un procés iniciat l’any 2022 per l’anterior equip de govern.
La intenció de l’actual ajuntament és afegir els 90.000 metres de Gatamoix a la finca pública del puig de Sant Martí i a la vegada tornar a destinar les cases a usos infantils i juvenils.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
El clam d'un grup d'alumnes d'un institut de Son Gotleu, a Palma, als seus professors