Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Després de dos anys aturats a causa de la pandèmia, els caparrots han tornat a sortir per animar els més petits del municipi
Alcúdia està de celebració. Després de dos anys aturats a causa de la pandèmia, i ara que es comencen a reduir les restriccions, el municipi ha recuperat la seva fira. Ara bé, es manté l’obligatorietat de l’ús de mascareta en majors de sis anys.
Tot i això, res ha impedit que el grup de caparrots S’Estol del Rei En Jaume i els Vilatans de Guinyent hagin sortit de l’escola Porta des Moll, acompanyats de la colla de xeremiers de Lluny, realitzant un recorregut més llarg que altres vegades per evitar aglomeracions en un mateix punt.
A més, durant tot el cap de setmana, Alcúdia ha estat ple de diversos estands on es venen productes de tota classe i de nombroses activitats pels més petits. S’han celebrat concerts en els quals ja s’ha pogut estar dret i ballar, però sense llevar-se la mascareta.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella