L'empresari i presumpte aconseguidor diu que "no era per parlar de les mascaretes"
El president del Zamora CF, Víctor de Aldama, compareix davant la comissió no permanent d'investigació al Parlament balear, el 20 de maig de 2024, a Palma. Isaac Buj / Europa Press
72L’empresari i comissionista Víctor de Aldama ha assegurat, en una entrevista al programa de televisió ‘Horizonte’ de la cadena Cuatro, que es va reunir amb Francina Armengol a la seu del Govern de les Illes Balears, el Consolat de Mar, a Palma. Segons de Aldama, “mai havia explicat” aquesta trobada i avançava que no n’explicaria el contingut, perquè tampoc ho havia explicat en cap de les seves diferents compareixences judicials: “no diré per què em vaig reunir perquè no ho he contat en seu judicial”.
Víctor de Aldama, que en la seva compareixença al Parlament de les Illes Balears en la Comissió d’investigació per la compra de mascaretes es va acollir al seu dret a no declarar, va participar aquest dijous vespre al programa ‘Horizonte’ i va revelar-la, suposada, trobada amb l’expresidenta del Govern de les Illes Balears i actual presidenta del Congrés, Francina Armengol. Demanat per si la reunió havia estat per tractar alguna qüestió relacionada amb les mascaretes, de Aldama ho nega sense aportar més detall: “no era per parlar de les mascaretes”.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona