Aldarulls i joves sense mantenir distància de seguretat a Punta Balena
També a Platja de Palma, a la zona del carrer del Jamón, anit nombroses persones bevien al carrer i tampoc no mantenien la distància de seguretat
261
La zona d’oci de Punta Balena, a Magaluf, torna a ser l’epicentre de les festes de gatera. Grups de joves es concentren des de dijous sense mantenir la distància de seguretat i organitzant aldarulls. El mateix ha ocorregut a Platja de Palma. Els empresaris ho lamenten: és una mala imatge i més quan escara hi ha casos actius de coronavirus.
Ni una setmana ha transcorregut des que els turistes britànics han començat a arribar a Magaluf i ja han protagonitzat episodis desagradables, que els veïnats de la zona han enregistrat. No són molts, però fan molt de renou.
Aquesta és la cantonada on dijous desenes de joves es varen concentrar un cop van tancar els bars, cap a les dues de la matinada. Res de mantenir la distància de seguretat, tampoc duien les mascaretes posades i hi va haver aldarulls, alguns inclús varen pujar damunt dels cotxes. Hi ha una detenció. Alguns empresaris denuncien que no els agrada aquesta imatge per Punta Balena.
De fet només el 10 per cent les locals estan oberts i aquestes imatges confirmen que no es garanteix la distància de seguretat.
Hi ha veïns i compatriotes, que són testimonis de la bauxa. No només durant la matinada de dijous, també anit passada.
Els restauradors diuen que no els poden controlar quan surten dels establiments i per això han denunciat els fets a l’Ajuntament de Calvià. La Policia Local i la Guàrdia Civil reforcen ja la vigilància. Hi ha un detingut per un presumpte delicte de tràfic de drogues i han aixecat acta a diversos establiments per incomplir horaris.
També a Platja de Palma, a la zona del carrer del Jamón, anit nombroses persones bevien al carrer. I tampoc es mantenia la distància de seguretat que marquen els protocols del coronavirus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
EL MÉS LLEGIT
espanya
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
cultura
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa
cultura
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui