Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
L'Agència Espanyola de Seguretat Alimentària recomana a les persones que tinguin en el seu domicili els productes inclosos en aquesta alerta que "s'abstinguin de consumir-los i els retornin al punt de compra"
103
L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN), dependent del Ministeri de Consum, ha informat de la retirada de diversos tipus de gelat als supermercats Aldi, Lidl i Mercadona per la presència de “cossos estranys”.
L’AESAN recomana a les persones que tinguin en el seu domicili els productes inclosos en aquesta alerta que “s’abstinguin de consumir-los i els retornin al punt de compra”.
En concret, els productes afectats són Gelatelli 7X75 Eclipse de Lidl, Espiral 7X75 N/V/FR d’Hacendado, Chupy Fresh Fre/Lim MPK 7 d’Aldi i ChupyCola /Vlla/Fresa MPK7 d’Aldi.
Els lots i les caducitats dels gelats afectats van del 30/4/2024 al 30/7/2024 en el cas dels productes d’Hacendado, del 30/4/2024 al 31/7/2024 en els de Lidl i del 31/5/2024 al 31/7/2024 en els d’Aldi.
Aquesta informació ha estat traslladada a les autoritats competents de les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI), a fi que es verifiqui la retirada dels productes afectats dels canals de comercialització.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal