Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
"Representen el talent i les idees que Gent per Formentera ha estat capaç d'incorporar a les seves files", assenyala la formació de les Pitiüses
264
Amb el 97% del suport explícit de la militància per la candidatura al Parlament i el 89% per la del Consell, les polítiques formenterenques Alejandra Ferrer i Sílvia Tur han estat designades cap de llista de Gent per Formentera per les eleccions autonòmiques i locals de maig.
“Representen el talent i les idees que Gent per Formentera ha estat capaç d’incorporar a les seves files”, assenyala la formació pitiüsa de les dues candidates que han demostrat “una forta capacitat de gestió en els moments més complicats”.
Ferrer ha dit que la seva voluntat és ser “la candidata de tots”, mostrant-se oberta a acollir propostes i discrepàncies que puguin sorgir. Tur, per la seva banda, ha explicat que el fet d’haver estat diputada durant sis anys al Parlament ha estat “fonamental” per a la defensa dels interessos generals de l’Illa. També, ha considerat que GxF és l'”única” formació política que pot reivindicar les seves demandes anteposant la ciutadania i no els interessos de partit, segons ha recollit Europa Press.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals