Gent per Formentera ha presentat aquest cap de setmana passat la llista electoral per a les eleccions municipals i autonòmiques del 28 de maig. El partit polític fa una renovació en la llista que combina experiència i joventut en les posicions destacades.
Per darrere d’Alejandra Ferrer, que repeteix com a cap de llista, trobam cares noves com Aleida Escandell en el número tres i Helena Costa en el cinquè. Els consellers actuals Rafa González i Josep Marí ocupen el segon i quart lloc, mentre que el sisè és per a la també candidata al Parlament, Sílvia Tur.
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca