Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Formada per 43 agents, la USECIC és l'encarregada d'algunes de les funcions més perilloses del cos
A principis de l’any que ve, canviarà el comandament de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil, coneguda com a USECIC. La nova cap serà la tinenta Alejandra Quesada; i es convertirà en la primera dona al capdavant de la unitat de la Benemèrita que s’enfronta a les situacions més perilloses.
Formada per un total de 43 agents, la USECIC de la Guàrdia Civil és l’encarregada d’algunes de les funcions més perilloses del cos. Els seus integrants reben contínua formació. I tot i que la seva preparació física és molt important, encara ho són més les seves estratègies.
En l’actualitat, entre els seus 43 integrants, hi ha dues dones que tenen un paper fonamental. A principis de 2021 encara tindran més importància, ja que la tinent Alejandra Quesada serà la primera dona que es posi al capdavant de la USECIC de Balears en tota la històra.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre