Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La responsable del centre de salut admet que no s'han cobert vacances ni s'han contractat reforços: "Hi ha moments de saturació"
Imatge d'arxiu.
263La coordinadora del centre de Salut de Pollença, Alejandra Valero, ha ratificat les queixes del sindicat mèdic Simebal, pel que fa a la manca de metges substituts aquest estiu a les Illes. “Com tots els centres de costa, l’augment de la pressió per l’atenció a turistes i residents, sense poder tenir metge de suport com teníem altres estius, fa que les consultes estiguin bastant saturades”, ha dit Valero en una entrevista a l‘Informatiu Matí d’IB3 Ràdio.
La coordinadora del PAC de Pollença ha criticat que no s’han cobert tampoc les vacances del personal. “Les cobrim entre nosaltres. Jo, per exemple, avui doblaré consulta, demà ho farà un altre company, i així cada dia. A més, cada setmana o cada dues setmanes tenim algun metge amb Covid, fet que ens obliga a tornar a estructurar-nos. Vivim de doblar consultes entre companys”.
La doctora ha reconegut que aquest dilluns i dimarts han atès menys casos de coronavius, un fet que confirma les dades de la Conselleria de Salut, que el pic de la setena onada comença a baixar. Així i tot, ha declarat, “s’ha de tenir en compte que només són dos dies, i que no tenim les dades oficials, ja que la gent es fa les proves a casa i les baixes laborals es tramiten per un altre telèfon”, ha recordat.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet