Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Les arribades i l'obertura prevista d'hotels aquesta setmana reanimen el sector turístic
Les connexions amb Alemanya monopolitzen el trànsit internacional a l’aeroport de Palma. Aquest dilluns són 22 vols, el 20% del total dels que s’enlairen o aterren a Son Sant Joan, incloent-hi els nacionals. Els vols procedents d’Alemanya arriben plens majoritàriament de turistes. Tots han de presentar un test PCR negatiu i passar el control de Sanitat Exterior.
“És una meravella ser aquí. Mallorca ha aconseguit tenir una incidència molt baixa. Esper que continuï així, perquè ara tenim una nova onada”, explica un turista a la zona de sortides de l’Aeroport palmesà. Una altra turista critica que “hi ha massa burocràcia. A part del test, has de posar les teves dades personals moltes vegades”
Alguns d’aquests viatgers són conscients que el govern alemany podria tornar a endurir les condicions per viatjar a les Balears: “Crec que a Alemanya ara discuteixen si també hi haurem de tornar amb un test PCR fet”, explica un viatger.
Obren sis hotels més a Platja de Palma
La mateixa preocupació regna a Platja de Palma, principal destinació dels turistes alemanys a Mallorca, on molts negocis encara estan tancats malgrat la reactivació iniciada en els darrers dies. Els que obren, ho fan amb l’esperança que la situació millori per Setmana Santa.
A Platja de Palma es preveu que durant aquesta setmana obrin sis hotels de diverses cadenes mallorquines.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13