Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La cancellera alemanya, Angela Merkel ha comparegut aquest dijous davant el parlament alemany per explicar la pròrroga
La cancellera alemanya, Angela Merkel, ha assegurat que l’objectiu del seu Govern és aixecar les restriccions per contenir la pandèmia quan aquestes ja no estiguin justificades. Merkel ha comparegut aquest dijous davant el parlament alemany per explicar la pròrroga de les restriccions actuals fins al 7 de març.
Així i tot, les escoles podran tornar gradualment a la presencialitat abans d’aquesta data, d’acord amb els criteris de cada “Land”. Les perruqueries també podran reobrir a partir del dia primer de març.
El govern alemany preveu que a començaments del mes que ve la incidència acumulada en set dies haurà baixat dels 64 casos per cada 100.000 actuals fins als 50. Per a la reobertura de comerços no essencials, museus o serveis que requereixen un contacte físic prolongat, s’ha marcat una incidència no superior a 35.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús