Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Les escoles i els negocis no essencials hauran de tancar
Alemanya endureix, altra vegada, les seves restriccions. A partir de dimecres que ve, el país tornarà a estar en quarantena nacional. Això significa que només podran obrir els negocis considerats essencials. Les escoles també hauran de tancar. Un tancament dels centres que s’allargarà fins al 10 de gener.
I, en la mesura del possible, es recomana treballar des de casa. Amb la vista posada en Nadal, les reunions es limitaran a cinc persones de dos domicilis diferents, sense comptar-hi els menors de catorze anys. Es manté també la prohibició de viatjar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Els quiosquets denegats es tramiten com a concessions, no per la via d'autoritzacions