El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Hores abans de declarar-s'hi, la Miliana havia rescatat diverses persones
Imatge d'arxiu.
17Nou rescat de la Milana al Torrent de Pareis. A les sis i quart d’aquest dissabte horabaixa es rebia l’avís que un grup format per quatre adults i una nina de nou anys tenien dificultats per continuar amb l’excursió, després d’haver superat diversos gorgs i basses.
Durant l’actuació es va tenir coneixement que hi ha via una altra parella en la mateixa situació. Fins allà s’hi desplaçà l’helicòpter i efectius del grup de rescat de muntanya dels Bombers de Sóller. Dues hores després, tots set estaven sans i estalvis.
Aquest diumenge, els Bombers de Mallorca han emès una alerta als excursionistes que vulguin anar al torrent de Pareis. Informen que la zona presenta actualment una gran acumulació d’aigua.
Adverteixen que el torrent no és practicable sense l’equipament adequat, i avisen que qui vulgui anar-hi ha de dur un vestit de neoprè. El torrent de Pareis ha registrat diversos accidents mortals per la seva perillositat. A finals de 2024, dos turistes varen morir després de ser arrossegats per una crescuda.
⚠️ℹ️ Des de Bombers de Mallorca informem que el Torrent de Pareis presenta actualment acumulació d’aigua, per la qual cosa no és practicable sense l’equipament adequat, que ha d’incloure neoprè. pic.twitter.com/h91aFtKevg
— Bombers de Mallorca (@BombersdeMca) April 5, 2026
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca