Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El port d'Eivissa bat rècords: el trànsit de creueristes augmenta un 33%
Prop de 320.000 turistes arribaran enguany a Eivissa a bord d’un dels 184 creuers que hi atracaran. El de Vila ha estat el port de les Illes Balears que més ha crescut enguany en aquest sentit. I des de 2009 gairebé s’han doblat el nombre de creuers a l’illa.
Els ecologistes adverteixen de l’altra concentració de partícules contaminants en aigües amb un gran trànsit d’embarcacions.
Per primera vegada, la temporada de creuers s’allarga més enllà del novembre. El darrer creuer de l’any arribarà a Eivissa el 16 de desembre.
De fet, els comerciants del port es queixen que l’augment en l’arribada de creuers aquest estiu no ha repercutit en les seves vendes.
Per això proposen la posada en marxa d’un trajecte marítim discrecional que acosti el Botafoc a La Marina, i també excursions guiades al barri dirigides a aquests creueristes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen