Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
A partir de dijous capvespre aniran a menys les precipitacions
Foto de la serra de Tramuntana de Mallorca feta per Andreu Quintana.
156La presència d’aire fred a les capes elevades de l’atmosfera juntament amb l’elevada humitat, afavorirà la inestabilitat aquestes pròximes jornades. Aquest dimecres migdia podem tenir els primers ruixats localitzats, sobretot a punts de Mallorca. Però serà a partir d’aquest dimecres nit quan s’espera que les pluges siguin més intenses.
Aquestes precipitacions que vendran acompanyades de tempesta han d’afectar sobretot a les Pitiüses; pluges que seran presents fins aquest dijous capvespre i poden acumular més de 50 mm. L’Aemet ha activat l’avís taronja, risc important, a Eivissa i Formentera per pluges i tempestes. També ha activat l’avís groc al Ponent i sud de Mallorca.
A partir de dijous capvespre aniran a menys les precipitacions. A la resta de les illes pot haver-hi qualque ruixat, més probable al sud i oest de Mallorca. Aquesta inestabilitat ens acompanyarà el que resta de setmana.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors