Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
En aquestes mateixes zones hi haurà alerta groga per les tempestes que es produiran a partir de migdia
127
L’Agència Estatal de Meteorologia ha decretat avís taronja des de les 13.00 hores en el sud i l’interior de Mallorca per pluges intenses que podrien aconseguir els 40 litres per metre quadrat en una hora.
Segons informa l’organisme meteorològic, en aquestes mateixes zones hi haurà avís groc per les tempestes, que seran a partir de migdia.
A l’àrea de la serra de Tramuntana i a Menorca l’avís per pluges serà de grau groc, amb previsió de precipitacions de fins a 25 litres per metre quadrat a les muntanyes de Mallorca i de 20 litres a Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals