Els equips de rastreig de la Covid-19 a Menorca realitzen una mitjana de 80 proves PCR al dia. Amb aquestes proves, varen trobar la malaltia a dos dels familiars del turista infectat, detectant el brot de Ciutadella.
Els afectats i un altre fill que no ha donat positiu però que és amb ells, seran traslladats de l’apartament vacacional on fan la quarantena a un allotjament pont. Ara continua la recerca de les persones que hi han estat més de 15 minuts i a menys de dos metres. Per exemple, segons El Mundo, les persones que hi seien devora a l’avió procedent d’Alacant.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa