L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
De moment encara no s'ha detectat cap cas a Espanya però es recomana no consumir
156
L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha alertat de la presència de virus de l’hepatitis A en el producte ‘Fruitberry Mix‘ congelat, de la marca ARDO en envasos de bossa de plàstic d’1 i 2,5 kg procedents de Bèlgica.
Segons l’AESAN, aquest producte ha estat distribuït en les comunitats autònomes d’Andalusia, Balears, Catalunya, Castella i Lleó, Múrcia, Comunitat Valenciana i País Basc. No obstant això, de moment encara no se n’ha detectat cap cas.
Els lots afectats són:
1 kg: 586 22130 (consum preferent 10-11-2024) i 586 22131 (consum preferent 11-11-2024)
2,5 kg: 586 22131 (consum preferent 31-05-2024).
Aquesta informació ha estat traslladada a les autoritats competents de les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI), a fi que es verifiqui la retirada dels productes implicats dels canals de comercialització.
Es recomana a les persones que tinguin en el seu domicili o empresa productes implicats en aquesta alerta, s’abstinguin de consumir-los i els retornin al punt de compra.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues