Àlex Abrines és a Mallorca després d’haver jugat la seva primera temporada a l’NBA amb els Oklahoma City Thunder. Això sí, ben poc ha pogut descansar. Té deures per fer. Avui dematí s’ha entrenat al poliesportiu Prínceps d’Espanya, a Palma. L’exigència de jugar a la millor lliga de bàsquet del món és màxima. No hi ha treva que hi valgui. Ni tan sols a l’estiu. El mallorquí, però, està ben content de com li han anat les coses.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa