Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

És la primera medalla de la representació balear als Jocs Paralímpics de Tòquio
Foto: @TRIATLONSP
81El triatleta salmantí resident a Mallorca Álex Sánchez Palomero ha aconseguit aquesta passada matinada la medalla de bronze a la prova de triatló a la categoria PTS4 dels Jocs Paralímpics de Tòquio. Els participants han hagut d’afrontar unes condicions meteorològiques complicades, amb un 83% d’humitat i 30 graus de temperatura. “Ha estat una cursa molt dura, en la que he jugat les meves cartes el millor que he pogut”, ha afirmat en declaracions a IB3 Ràdio. El triatleta ha completat dos grans sectors de natació i bicicleta, que li han permès afrontar en segona posició la cursa a peu, on finalment ha estat superat pel japonès Hideki Uda. El guanyador ha estat el francès Alexis Hanquinquant.
“He fet una prova perfecta, i estic súper content, perquè tornar a aconseguir una medalla després de tretze anys és un somni i un regal”, ha assegurat Álex Sánchez Palomero, qui ja es va penjar el bronze a Pekín 2008 competint en natació.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13