Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
La Creu Roja potencia la instal·lació d'aquesta eina a la gent gran perquè tengui companyia i un accés senzill a les tecnologies
A les Illes hi ha prop de 12.000 persones majors de 65 anys que pateixen soledat no desitjada, i el 80% són dones. Entre elles, n’hi ha prop de 2.000 que formen part del programa ‘Enrédate’ de la Creu Roja, per fer-los companyia, i que vol ajudar aquestes persones totes soles. Ara, disposen d’una eina nova. Es diu Alexa.
Na Maruja ha superat els 80 anys, té fills i té salut, però es troba tota sola. N’Araceli li ensenya com funciona una nova eina per combatre-la. La Creu Roja instal·la tota la tecnologia, i aviat disposarà de molts més dispositius per a totes les Balears.
I a l’altra banda trobam na Lia, a ca seva. Li treu un bon profit a Alexa. La Creu Roja recorda als interessats que el servei s’aplicarà a tot el territori de les Balears.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat