Amb només 17 anys, la mallorquina posa punt final a la seva carrera esportiva per una lesió al maluc
La gimnasta Alexandra Moody ha anunciat la seva retirada. Amb només 17 anys, la mallorquina es veu obligada a posar punt final a la seva carrera esportiva per una lesió al maluc. Actualment, Moody, del Club Consell, era membre de l’equip espanyol de gimnàstica rítmica i entrenava al centre d’alt rendiment de Lleó. Amb la selecció va debutar el 2019 en competició internacional al torneig de Corbeil i posteriorment al Grand Prix celebrat a Holon, a Israel.
La mallorquina ha estat el màxim exponent d’aquesta disciplina esportiva a les Balears amb una gran projecció que ha quedat tallada per aquesta molèstia física. La Federació Espanyola de Gimnàstica ha estat l’encarregada de donar la notícia a través de les seves xarxes socials.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un delegació d'Andbank acaba d'obrir una oficina a Palma, en recerca de clients que hi obrin comptes a partir del mig milió d'euros
Miquel Gual ha formalitzat la compra del 75 % de l'embotelladora