En una entrevista amb IB3 Televisió, Alfonso Díaz parla de tot. El CEO de Negoci del Reial Mallorca valora la gran temporada de l’equip, la sortida de KangInLee cap al PSG, el balanç econòmic del curs, el nou límit salarial, la futura creació d’un equip femení o les pistes que dona Aguirre sobre el mercat de fitxatges.
La bona campanya de l’equip condiciona l’objectiu dels pròxims anys: “l’objectiu és quedar entre els 10 primers”.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa