Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El Govern pretén afavorir la mobilitat entre els països de la Unió Europea
57
Aquest dilluns s’han emès i validat els primers Certificats Covid Digitals a Espanya amb l’objectiu d’afavorir la mobilitat entre els països de la Unió Europea. Espanya s’avança així 20 dies a l’obligatorietat de presentar aquest certificat per viatjar, ‘i es converteix en un dels primers països de la Unió Europea capaços d’emetre i reconèixer el certificat’, ha explicat el Secretari General de Salut Digital, Informació i Innovació, Alfredo González. El certificat és pot obtenir electrònicament i de manera presencial i és totalment gratuït. Les Balears fan comptes posar-ho en marxa a partir de la setmana que ve.
A més, des d’aquest dilluns, poden viatjar al nostre país, aquelles persones que fa més de dues setmanes que han rebut la pauta completa de la vacunació, independentment del seu lloc d’origen.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial