Algaida celebra aquests dies les festes de Sant Jaume. L’Ajuntament algaidí havia previst unes festes amb una menor incidència de la pandèmia i el fet que el nombre de contagis s’hagi disparat ha obligat a modificar, o fins i tot suspendre, algunes de les activitats previstes.
Avui horabaixa s’ha celebrat una passejada ciclista organitzada pel recentment creat club de Rodadors i la participació ha estat elevada. També avui horabaixa s’ha inaugurat una exposició d’art col·lectiva de l’associació d’art Ou Verd i per aquesta nit hi ha previst un concert de Música pop dels anys 80 a càrrec la Banda de Música d’Algaida al pati de Ses Escoles. Aquest concert i el que demà faran Cabot i Anegats al mateix recinte tenen una limitació d’aforament de 300 persones.
El ball dels Cossiers tendrà lloc demà horabaixa. No serà la ballada tradicional, si no que es farà en un recinte tancat i baix unes estrictes mesures de seguretat sanitària.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil