Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
L'activitat de l'Agència de Defensa del Territori del Consell de Mallorca ha aconseguit l'execució de 346 enderrocaments en els darrers tres anys i mig
156
L’activitat de l’Agència de Defensa del Territori del Consell de Mallorca ha aconseguit l’execució de 346 demolicions d’obres il·legals en els darrers tres anys i mig.
El municipi d’Algaida lidera el rànquing amb un total de 64 enderrocaments en aquest període, seguit de Marratxí, amb 39, i de Felanitx, amb 23.
En una nota de premsa, la institució insular ha explicat aquest dijous que, des de l’1 de gener de 2017 fins al 30 de juny de 2020, s’han produït 346 demolicions.
Concretament, hi ha hagut 81 demolicions en 2017, 97 en 2018, 124 en 2019 i 44 fins al 30 de juny de 2020.
Totes les demolicions, llevat d’una, han estat executades pels propietaris afectats. Avui dia. l’ADT exerceix les competències delegades a 31 municipis de Mallorca.
L’ADT també actua com a element dinamitzador de l’economia sostenible, ja que des de 2018 ha presentat i executat 466 projectes d’obres de restabliment del territori i el paisatge.

Demolicions executades per l’activitat de l’ADT (2017-2020)
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació