Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Han dissenyat quatre itineraris per fomentar que els infants vagin a peu a classe
Aquest dilluns ha començat a funcionar a Algaida el projecte de rutes escolars segures. La iniciativa té com a objectiu fomentar que els nins i les nines vagin a peu a classe i reduir l’ús del cotxe dins el nucli urbà.
La comunitat educativa, en coordinació amb la Policia Local, ha dissenyat quatre itineraris diferents i cadascun s’identifica amb un color dels cossiers. Dues d’aquestes rutes conflueixen a la Plaça Major del poble.
Per donar més seguretat als infants, des de les 8:45h. fins les 9:15 del matí, es tallarà al trànsit el carrer de sa Ribera, que dóna accés a l’escola.
Més endavant, les quatre rutes se senyalitzaran amb logotips, que han dissenyat els nins i les nines, per advertir els conductors que redueixin la velocitat a les hores d’entrada i sortida de l’escola.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat