Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Això, com en el cas també del ferro, pot aturar algunes obres
Maderas Hercom, a Consell ja comença a notar l’aturada dels transportistes. Tenen dos contenidors retinguts a València: “no hi podem fer res perquè donen prioritat als enviaments d’aliments”, explica Antònia Company, gerent de l’empresa.
Afegeixen que no és greu, però que pausa la cadena en el sector de la construcció. Ara mateix, el bloqueig d’aquestes fustes fa que no puguin acabar alguna obra.
De tota manera, apunten que, de moment, tenen estocatge abastament de fusta. Pel que fa al marc internacional, Rússia és un gran proveidor de fusta i en no gaire temps, si el conflicte amb Ucraïna s’allarga, en pot faltar: “si la guerra s’allarga, haurem de cercar altres mercats”, diu Company.
La Federació de la Fusta de les Illes assenyala que, de moment, no hi problemes d’abastiment.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç