Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Els grans establiments d'Eivissa diuen els costa 100.000 euros obrir per un dia. Però d'altres ja han posat data i han venut totes les entrades
Les discoteques es preparen per obrir portes a partir de divendres que ve, amb la condició que demanin el certificat covid per entrar. No totes s’ho podran permetre. Els grans establiments d’Eivissa diuen els costa 100.000 euros obrir per un dia. Però d’altres ja han posat data i han venut totes les entrades. N’hi ha que es plantegen obrir fins i tot per Nadal.
Sembla que sí que hi haurà festes de clausura a Eivissa. De moment la discoteca que ja ha confirmat segur és Amnesia que ho farà el 23 d’octubre, amb les entrades ja exhaurides.
De la resta de grans sales algunes s’ho estan pensant, fins i tot es parla de la possibilitat d’obrir per Nadal. Sigui com sigui per als negocis de zones com platja d’en Bossa tenen clar que si obrissin suposaria un impuls molt important.
La qüestió és que a les grans discoteques no els compensa obrir només per un dia. El cost és d’uns 100.000 euros, es necessiten uns 300 treballadors per engegar la maquinària i a més s’ha de sumar el cost d’un disc-jòquei que oscil·la entre els 1.000 euros si és un resident local a uns 100.000 si es tracta d’un dj. cap de cartell.
Discoteques obertes a partir del 8 d’octubre i amb certificat covid
La reobertura de les discoteques a Eivissa no es traduirà en més contractacions
EL TSJIB autoritza el Green Pass per obrir les discoteques a partir del 8 d’octubre
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella