Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
En compliment de la darrera voluntat de la parella d'artistes eivissencs
Un bocí de les obres del pintor avantguardista eivissenc Rafel Tur Costa i la seva parella Anneliese Witt ja estan en mans de diferents administracions de l’illa. Era la voluntat d’ambdós artistes abans de la seva mort, i els seus fills s’han encarregat de fer-la realitat.
L’estudi ara és el magatzem de les prop de 500 obres de l’artista eivissenc. Quatre d’elles són ara propietat de diferents administracions de l’illa pitiüsa. Els seus fills han donat aquest collage sobre tela al Consell d’Eivissa, un altre a l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu. I dues obres més al Museu d’Art Contemporani d’Eivissa (MACE). El museu també ha rebut un grup de peces de ceràmica d’Anneliese Witt.
Els hereus dels artistes es troben ara en vies de crear l’Associació Cultural Anneliese Witt – Rafael Tur per la promoció de l’art i la cultura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis