Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Segons els experts, un 15% de les dones majors de 16 anys pateixen violència econòmica
És una de les formes de violència de gènere manco visibles, però també de les més comunes. Parlam de la violència econòmica. En aquests casos, l’objectiu de l’agressor és acabar amb l’autonomia i la independència de la dona a través del control dels seus comptes i de les seves propietats. A Espanya encara no està tipificada expressament com a delicte per se en el Codi Penal, però moltes sentències ja contemplen la violència econòmica com a una forma de violència de gènere. També a les Balears.
Impedir que la dona treballi, desentendre’s de les despeses comunes de la llar, l’impagament reiterat de la pensió compensatòria o alimentària, o el control els seus comptes bancaris en són només alguns exemples. Segons els experts, és la tercera forma de violència masclista més comuna. Afecta un 15 % de les dones majors de 16 anys. Una de les principals conseqüències és que, sovint, impedeix l’autonomia i la independència de la víctima respecte del seu agressor.
Cada vegada se’n donen més casos. Detectar-la i actuar a temps és vital per a la víctima, per això és imprescindible un bon assessorament i acompanyament en tot el procés.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"