Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La Felib elabora una guia amb directrius per coordinar les mesures que es prenguin
Alguns ajuntaments ja han començat a suspendre el cobrament dels tributs per l’estat d’alarma. Es tracta principalment de serveis que s’han deixat de prestar, com puguin ser les escoletes municipals o les escoles de música. La Federació d’Entitats Locals fa feina per implantar una directriu comuna i que les mesures que prenguin els consistoris siguin coordinades.
El de Santa Eugènia és un dels ajuntaments que ha anunciat que no cobrarà la taxa municipal als usuaris de l’escoleta infantil, ni tampoc als alumnes de l’escola de música. Així mateix, i atès que no poden obrir, també ha suspès la taxa d’ocupació de la via pública que paguen els bars i restaurants del poble per tenir Terrassa. Aquesta suspensió estarà en vigor mentre duri l’estat d’alarma.
En relació amb altres tributs com l’IBI, l’aigua o el fems, la Felib ha recomanat als ajuntaments que no es precipitin a l’hora d’anunciar mesures i prepara una guia perquè la resposta sigui coordinada. En qualsevol cas, i si un ajuntament volgués rebaixar determinats tributs, hauria de modificar les ordenances fiscals. I això suposaria que els descomptes no entrarien en vigor fins a l’any que ve.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat