Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
Intenten que no hi vagi tanta gent, en haver detectat que la bauxa atreu les multituds
Escurçar l’horari de les revetlles o avançar el seu inici per acabar abans són algunes de les mesures que han pres alguns ajuntaments de Mallorca, com ara Bunyola o Felanitx. Es vol intentar reduir l’afluència de gent i evitar, així, la gran quantitat d’actes incívics dels darrers anys.
La bauxa, diuen des d’aquests consistoris, és un element d’atracció, la qual cosa és l’origen de les multituds i dels problemes que comporta. A Bunyola, s’ha decidit acabar la revetla a les dotze de la nit. A Felanitx, acabarà a la una de la matinada.
En aquest darrer cas, s’ha plantejat, a més a més, una nit d’espectacle a l’estil d’allò que s’estilava antigament; és a dir, apte per tots els públics. Per una altra banda, s’ha decidit que els menors de 16 anys han d’anar acompanyats i que qualsevol menor d’edat dugui una polsera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals