Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La dificultat per completar plantilles s'ha repetit aquesta passada temporada, juntament amb la dificultat per accedir a un habitatge com a teló de fons
A Eivissa, alguns hotelers cerquen ja treballadors per a la temporada 2024. Les dificultats amb què es troben cada estiu per completar les plantilles fan que cada cop avancin més aquesta tasca. I és que la temporada 2023 just acaba de tancar portes, però als diaris ja hi ha anuncis d’empreses, sobretot hoteleres, que cerquen treballadors per a la temporada 2024. Alguns empresaris, no obstant, pensen que ser tan previsors finalment resulta una pèrdua de temps.
La dificultat per completar plantilles s’ha repetit aquesta passada temporada, juntament amb la dificultat per accedir a un habitatge com a teló de fons. Per això, ja és comú que els empresaris donin més valor al fet que el treballador disposi d’un lloc en el qual viure que al currículum mateix. Reducció d’horaris d’obertura i incloure l’allotjament a l’oferta de treball són altres de les pràctiques que els empresaris del turisme han repetit també aquest estiu per no deixar les plantilles incompletes.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc