Troben 30 persones vivint plegades en un sol habitatge a Manacor
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La dificultat per completar plantilles s'ha repetit aquesta passada temporada, juntament amb la dificultat per accedir a un habitatge com a teló de fons
A Eivissa, alguns hotelers cerquen ja treballadors per a la temporada 2024. Les dificultats amb què es troben cada estiu per completar les plantilles fan que cada cop avancin més aquesta tasca. I és que la temporada 2023 just acaba de tancar portes, però als diaris ja hi ha anuncis d’empreses, sobretot hoteleres, que cerquen treballadors per a la temporada 2024. Alguns empresaris, no obstant, pensen que ser tan previsors finalment resulta una pèrdua de temps.
La dificultat per completar plantilles s’ha repetit aquesta passada temporada, juntament amb la dificultat per accedir a un habitatge com a teló de fons. Per això, ja és comú que els empresaris donin més valor al fet que el treballador disposi d’un lloc en el qual viure que al currículum mateix. Reducció d’horaris d’obertura i incloure l’allotjament a l’oferta de treball són altres de les pràctiques que els empresaris del turisme han repetit també aquest estiu per no deixar les plantilles incompletes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
29 han desembarcat a la localitat de ses Illetes