Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La majoria de clients són alemanys i repetidors d'altres anys
Més de 200 hotels inicien la temporada aquest primer cap de setmana de febrer. A Cala Millor, algun d’aquests establiments que ha obert portes registra una ocupació superior al 50%. La majoria de clients són alemanys i repetidors.
Estam a principis de febrer, i alguns hotels ja dona el tret de sortida a la temporada turística. Ha obert les seves portes aquest cap de setmana. La resta d’establiments oberts de la zona tenen ocupacions d’entre el 20 i el 40%, segons dades de l’Associació Hotelera de Cala Millor-Sa Coma. En el seu cas particular, omplen les habitacions gràcies als turistes alemanys i també mallorquins que venen a passar-hi el cap de setmana.
Tradicionalment, abans de la pandèmia, obrien les portes el mes de gener. Enguany, ho han pogut fer tot just quan comença febrer pel gran gruix de clients repetidors que tenen. Durant aquest mes, es preveuen més obertures. Bones previsions, sobretot amb vista a Setmana Santa.
De moment, però, la que no nota l’impacte d’aquesta incipient reactivació del sector hoteler és l’oferta complementària. La majoria tancada, i les que tenen obert: poques vendes. Confien, però, que la situació millorarà progressivament.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca