El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
És el cas de l'Ibiza Gran Hotel, els apartaments Panoramic o la discoteca Chinoise
Els forts aiguats de dimarts a Eivissa varen afectar comerços i habitatges en plantes baixes, però també hotels. De fet, alguns ja han donat la temporada per acabada, tot i la bona ocupació prevista per al mes d’octubre.
És el cas de l’Ibiza Gran Hotel; van haver de desallotjar i reubicar més de 200 clients i enguany ja no tornaran a obrir. A més, la discoteca Chinoise també dona per acabada la temporada, com el restaurant La Gaia. Els grups electrògens estaven al soterrani que van quedar totalment negats. El Casino d’Eivissa, que obre tot l’any, roman tancat en espera de reparar tots els danys.
Hotels menys afectats són per exemple el Migjorn de Platja d’en Bossa. Disposar de bombes de buidatge els va salvar de patir danys pitjors.
Ara els establiments afectats esperen l’aprovació de zona catastròfica per part del Consell de Ministres. Com és el cas dels apartaments Panoramic que també han tancat per mor del despreniment d’una part de la muntanya sobre l’establiment i enguany ja no tornaran a obrir.
A banda, el White Island del grup Palladium de Platja d’en Bossa, municipi de Sant Josep, també continua tancat aquests dies, però ja accepten reserves a partir del 8 d’octubre.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran