Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Segons Aqualia, el consum d'aigua als hotels representa anualment el 16% del total i a l'estiu arriba a un 35% a municipis com Sant Joan, a Eivissa
L’entitat eivissenca Aliança per l’Aigua fa una crida a les institucions i a les empreses turístiques perquè facin un ús sostenible de l’aigua i impulsin mesures d’estalvi per fer front a la situació de prealerta per sequera que pateix Eivissa.
La situació, diu l’entitat, és preocupant, i ho serà més en els pròxims mesos. Per això, demanen als ajuntaments que facin feina per mirar de reduir les pèrdues que es produeixen a la xarxa pública.
Els municipis, explica també l’entitat, haurien d’avançar-se abans que la situació s’agreugi i aplicar mesures restrictives com restringir horaris de les dutxes a les platges o a les fonts ornamentals. I fan especial menció a la responsabilitat de les empreses hoteleres en introduir mesures d’estalvi i de conscienciació entre els seus clients de la situació que pateixen les Illes.
I és que, segons Aqualia, els hotels generen durant tot l’any el 16 per cent del consum d’aigua d’Eivissa i Formentera. El problema és, segons afirma Pedro Puigdengoles, director d’Aqualia a les Balears, l’estacionalitat del turisme.
Els municipis d’Eivissa on més consum hoteler hi ha són Vila i Sant Josep, que el mes d’agost arriben a emprar 100.000 metres cúbics mensuals d’aigua.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat