Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Alguns centres com el des Secar de la Real o Sa Casa Blanca han incrementat fins a un 40% el nombre d'alumnes els darrers anys
S’incrementa el nombre d’alumnes en escoles de l’extraradi de Palma que, tradicionalment, donaven servei a nuclis poc poblats. El motiu és que aposten per projectes educatius alternatius, molt sol·licitats, ara mateix, per famílies que viuen al centre. Els centres veuen positiu aquest creixement, però també els comporta problemes.
El CEIP Secar de la Real ha experimentat un creixement del 40% en les matriculacions des que va canviar el projecte educatiu, ara fa cinc anys. A l’altra punta de Palma, a Sa Casa Blanca, confirmen el fenomen. Les famílies fa més d’un any que esperen que obri el menjador nou que s’ha construït en aquest edifici annex. Diuen que els afecta la conciliació, però, en general, es valora que l’experiència per als infants sigui positiva. En tots dos centres, asseguren que la clau per a una educació de qualitat és reduir les ràtios.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals