Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
A l'operació s'han detingut 15 persones i s'ha desarticulat una organització criminal que estava dirigida per 2 dones
La Policia Nacional ha alliberat 10 dones que eren prostituïdes a Màlaga. L’operació, en què s’han detingut 15 persones, ha permès desarticular una organització criminal d’origen nigerià, i que era dirigida per dues dones.
Màlaga ha estat l’escenari d’una nova operació policial contra el tràfic de blanques, que ha acabat amb deu dones alliberades després d’haver estar obligades a prostituir-se, i 15 persones detingudes. Les víctimes eren captades a Nigèria i traslladades per diverses rutes fins a Màlaga, on eren prostituïdes per clubs de tota la província.
La investigació va començar al final de 2017 gràcies a la declaració d’una víctima. L’organització criminal estava liderada per dues dones: una que captava les joves a Nigèria, i una altra a Espanya que s’encarregava de l’organització a Màlaga. Enguany, ja s’han duit a terme més de 500 operacions contra l’explotació sexual.
Gràcies a aquestes operacions, 223 dones han estat alliberades enguany, i també s’han identificat i alliberat 20 menors d’edat.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya