La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

S'han mantingut en un entorn controlat des que van néixer l'estiu passat per poder-se adaptar millor a la vida salvatge
La Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural ha alliberat avui 74 tortugues marines a la platja des Cavallet, a Eivissa. Són exemplars de l’espècie ‘Caretta caretta’, nascudes l’estiu passat a l’illa.
Són part de les 107 cries que varen néixer de 224 ous aportats en tres postes detectades a diferents punts d’Eivissa. Algunes es van alliberar a la mar amb un mes de vida. La resta, 75 exemplars, han format part aquests mesos d’un programa que els ha criat en un medi artificial controlat per, un cop alliberades, adaptar-se a la vida salvatge.
Vint d’aquests exemplars duran un emissor via satèl·lit que permetrà fer-ne un seguiment.
La posta de tortugues marines a l’arxipèlag balear és un fenomen cada cop més freqüent a causa del canvi climàtic. En cas de detectar un niu, femelles niant o cries que acaben de néixer a la platja, s’ha d’avisar l’112.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys