Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Són dos exemplars dels disset que van néixer del niu de Cala Nova
S’han alliberat dues tortugues davant l’Auditori des caló de s’Oli, al municipi de Sant Josep, a Eivissa. Són dues tortugues de les 17 que van néixer del niu de Cala Nova l’any 2020 i que van traslladar després a la platja des Cavallet per motius de seguretat.
Aquestes dues tortugues han estat alliberades un any més tard que les seves companyes perquè tenien problemes de salut. Una d’elles ha estat alliberada aquest dijous al matí i l’altra, a la tarda. Les tortugues porten un transmissor que funciona amb energia solar i que indica en tot moment on es troben. Un alliberament que s’ha fet en el marc del Tretzè Congrés de la Societat Espanyola de Cetacis en què han fet xerrades sobre la colonització d’aquestes tortugues al Mediterrani.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions