Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Un grup criminal de l'Europa de l'Est va demanar a la família de la víctima un milió i mig d'euros per la seva vida
Els Mossos d’Esquadra i la Policia Nacional alliberen un veí de Lloret de Mar, un ciutadà serbocroat de nacionalitat holandesa, segrestat durant 11 dies, i detenen 5 persones.
En el vídeo del seu alliberament es pot sentir com la Policia li diu: “Som la Policia espanyola, d’acord? És lliure, tranquil, tranquil”. L’home estava mig inconscient per les drogues que li havien donat.
El segrest va tenir lloc el 12 de juny quan la víctima arribava a casa. A les portes del domicili diverses persones que simulaven ser policies el van assaltar, el van drogar i se’l van endur amenaçant-lo amb una pistola. Els segrestadors van contactar amb la família per exigir un rescat d’un milió i mig d’euros a canvi d’alliberar-lo amb vida. La dona del segrestat ho va denunciar als Mossos.
La investigació va determinar que la víctima era en algun punt entre Toledo i Madrid. Segons la policia, els segrestadors formaven part d’un grup criminal de l’Europa de l’Est, que van canviar diversos cops l’ostatge d’ubicació. El 22 de juny, els segrestadors van pactar amb la família l’entrega de l’home en un aparcament d’un hotel d’autopista entre Madrid i Toledo.
L’operatiu ha permès detenir 5 persones d’un grup criminal de l’Europa de l’Est.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo