Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Serà la primera vegada que un palista de l'entitat disputarà un mundial en una prova, el K4-500, que és olímpica
Tot va començar com un joc fa onze anys, anar a remar per passar l’estona amb els amics. Avui, Alma Rabinerson celebra la classificació per a un Mundial. Un èxit històric per al Club Marítim de Maó. Alma és la primera palista de l’entitat que disputarà un mundial que, a més, és una prova olímpica.
El compromís, l’esforç i la disciplina han tingut el millor dels premis. Alma Rabinerson participarà als pròxims Mundial i Europeu juvenil de piragüisme com a integrant de la selecció espanyola, en la modalitat olímpica de K4 500 metres.
Alma va conquerir la plaça a la passada Copa d’Espanya a Pontevedra. La menorquina va acabar en quarta posició per només 11 centèsimes en relació a la cinquena palista, en un final resolt pels jutges després de consultar la foto finish.
Una piragüista amb passat al futbol
L’èxit d’Alma és el resultat d’un procés que la pandèmia del coronavirus va interrompre. L’interès per l’alta competició va desaparèixer en la jove, que durant un temps va compaginar el piragüisme amb el futbol. Llavors, el seu entrenador Vinca Escandell va proposar-li el repte. Alma va posar-hi una condició: adaptar la planificació als estudis de segon de batxillerat, la seva prioritat. La palista nascuda a Maó, i d’ascendència israeliana i aragonesa, ha completat un cicle acadèmic i esportiu excel·lent. Els dies 7, 8 i 9 de juliol ho coronarà amb l’experiència més desitjada a nivell internacional, a la prova reina del piragüisme olímpic.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada