Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Vestit amb roba militar i amb una arma semi-automàtica, així és com un dels assaltants accedia a l’interior d’una de les mesquites atacades. L’assaltant ha disparat indiscriminadament a tothom que es topava al seu camí. Un atac que va retransmetre en directe a les xarxes socials. 17 minuts en què es veu com després abandona la mesquita i marxa amb el seu cotxe.
La policia ha confirmat que hi ha 3persones detengudes a qui trobaren amb artefactes explosius als seus vehicles. Però, ara per ara, només una d’elles està acusada d’assassinat. És Brenton Tarrant, de 28 anys. El mateix que va penjar un vídeo a internet on es descriu a si mateix com un home blanc que vol assegurar el futur de la seva gent.
Desenes de ferits han estat traslladats a diferents hospitals-. I les mesquites de tot el país han tancat.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys