Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'autoria de l'atac apunta al grup gihadistes d'Abu Sayyaf
Almanco 12 persones han mort en un doble atemptat aquest dilluns a la ciutat de Jolo, capital de la província de Sulu, al sud de Filipines. A més hi hauria al voltant de quaranta ferits.
La primera explosió ha tengut lloc al voltant del migdia en una cèntrica plaça de la ciutat, en esclatar una motocicleta situada prop d’un camió de l’Exèrcit que repartia aliments. La segona s’ha produït una hora després, a uns 70 metres de distància quan la policia acordonava la zona.
L’autoria de l’atac apunta al grup gihadistes d’Abu Sayyaf, que ja van perpetrar atemptat similar en la catedral d’aquesta ciutat el gener de 2019.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves