El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
És el més mortífer d'Espanya des del 1990
Almanco 13 persones han mort en un incendi a la discoteca Teatre de Múrcia i quatre persones han estat traslladades a l’hospital, intoxicades per inhalació de fum. Moltes d’altres han acudit als centres de salut pel seu propi peu.
Els fets han tengut lloc aquesta matinada. A les 6.00 hores, diverses telefonades al servei d’emergències 112 de Múrcia alertaven del foc al local de la zona de Las Atalayas i 12 vehicles dels bombers i 40 efectius s’han desplaçat fins allà per sufocar les flames. L’han aconseguit extingir a les 8.00 hores. Ara, els tècnics temen que l’edifici s’esfondri, per la qual cosa l’apuntalaran.
Durant tot el matí, els clients de la discoteca i els parents i amics dels desapareguts s’han concentrat al carrer en espera de notícies. La majoria són de la mateixa família, ja que estaven de celebració al local. Davant aquesta situació, s’ha habilitat una zona d’informació al Palau d’Esports i s’ha posat a disposició dels familiars de les víctimes un equip de psicòlegs. A més, el batle de Múrcia ha declarat tres dies de dol oficial i ha suspès l’agenda de tots els actes prevists per aquest diumenge.
L’any 2009 ja hi va haver un incendi en aquesta mateixa discoteca, però no hi va haver víctimes mortals. Aquest, és l’incendi d’una discoteca més mortífer registrat a Espanya des de la tragèdia del 1990 al Flying de Saragossa, on varen morir 43 persones.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle