Almanco 14 persones han mort a l’Iraq, i 75 més han resultat ferides, durant els enfrontaments entre manifestants i policia. Protesten contra el règim i centren gran part de la crítica contra l’Iran.
Diversos manifestants van incendiar el consulat iranià situat a Nayaf, a l’Iraq, i davant els incidents, les autoritats han imposat el toc de queda a la ciutat.
Aquesta no és la primera vegada que iraquians assalten una seu diplomàtica de l’Iran, per rebutjar la presència del país veí en aquest territori.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa