El sisme ha causat destrosses en alguns edificis
Almanco tres persones han mort al Japó a un terratrèmol de magnitud 6,1 a l’escala de Richter, que ha tingut l’epicentre a Osaka. Dos dels morts serien homes grans i l’altre és una nena de nou anys a qui li ha caigut un mur a sobre. També hi ha hagut dos centenars de ferits, segons ha informat el govern.
Alguns edificis han quedat danyats pel moviment sísmic i hi ha hagut talls d’electricitat que han afectat uns 17.000 habitatges. La xarxa de trens s’ha vist afectada en plena hora punta, i algunes fàbriques, com les de cotxes Honda i Daihatsu o les tecnològiques Sharp i Panasonic, han aturat la producció.
No s’ha activat l’alerta per tsunami, i les autoritats nuclears nipones també ha descartat cap incidència a les centrals nuclears. Es tracta del terratrèmol més fort que hi ha hagut a la regió d’Osaka, la segona ciutat més gran del Japó i un dels centres econòmics del país.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys