Les víctimes, que formaven part d'un grup de 50 persones, eren de viatge a l'illa deshabitada on és el volcà
Almanco 5 turistes han mort, per mor de l’erupció de volcà Whakaari, en una illa ubicada al nòrd-est de Nova Zelanda. També hi hauria deixat una vintena de persones ferides, algunes greus.
Les víctimes, que formaven part d’un grup de 50 persones, eren de viatge a l’illa deshabitada on és el volcà, molt a prop del cràter, quan aquest ha esclatat de manera abrupta i ha expulsat roques i un gran nigul de cendra.
Els equips d’emergència, amb suport d’helicòpters, fan feina per evacuar els afectats el més aviat possible.a.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys