Les víctimes, que formaven part d'un grup de 50 persones, eren de viatge a l'illa deshabitada on és el volcà
Almanco 5 turistes han mort, per mor de l’erupció de volcà Whakaari, en una illa ubicada al nòrd-est de Nova Zelanda. També hi hauria deixat una vintena de persones ferides, algunes greus.
Les víctimes, que formaven part d’un grup de 50 persones, eren de viatge a l’illa deshabitada on és el volcà, molt a prop del cràter, quan aquest ha esclatat de manera abrupta i ha expulsat roques i un gran nigul de cendra.
Els equips d’emergència, amb suport d’helicòpters, fan feina per evacuar els afectats el més aviat possible.a.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
La Fundació Foment del Turisme de Menorca ha participat en la darrera fira Emotions de Madrid, en l'ILTM de Cannes i en Emotions Maestro Balearic de Palma